HELLO ÉVA!

GYORSÍTÓSÁV

...amivel érdemes elkezdeni

Mivel előfordulhatnak olyan megbízásaid, amelyek kizárólagosságot kérnek, vagy a termék téma miatt ütközhet velünk,
ezért hogy időt spóroljak neked, kiválasztottam ezt az 5-6 megoldást, amellyel úgy gondolom kivitelezhető lenne az indulásod.

Először is rendelkezned kell a megfelelő ingyenes applikációval, amellyel minden termékhez egyedi és saját linket fogunk tudni generálni neked. Ezek lesznek azok a linkek, amelyeket a posztok alá elhelyezhetsz.

Másrészt ez az  applikáció mutatja percre pontosan a vásárlásokból generált forgalmat és a bevételed alakulását is. Ha még nincs meg a regisztrációd, és nem töltötted le az appot, akkor ez legyen az első lépés. Ebben is segíthetek, kérlek olyan jelszót válassz, amit mindketten tudhatunk, hogy a kezed alá dolgozhassak, például létrehozhassam neked én a linkeket.

A követőid különböző célcsoportokat foglalnak magukba. Éppen ezért a termékek között úgy a pozícionáltunk, hogy a követők figyelmébe ajánlott termékek között legyen:

  • olcsó, könnyen elérhető pár ezer Ft-os, amit bárki megengedhet magának
  • valamint közepes árfekvésű, és a 25%-os kedvezmény nagyon vonzó mellé
  • és a prémium kategória pedig tükrözi a minőséget, de simán megugorja a magasabb elvárást is

A csomagban található termékek alapján ezekkel mind rendelkezel, így minden a rendelkezésedre áll ahhoz, hogy leteszteld a projekt működését. 

Minden termék rendelkezik hivatalos Termékinformációs  (PIP = Product Information Page) leírással PDF formátumban. Ezt biztosítom a számodra. Ebben benne vannak a legjobb kifejezések, a tudományos bizonyítékok, a termékösszetevők részletesen, és ami a legfontosabb, hogy  mik a főbb jellemzői, pozitív hatásai a terméknek. Ha ezeket megemlítjük egy posztban, videóban szinte kész is van a reklám.

Ezenkívül a legtöbb termékről rendelkezünk videókkal, egyszerűen demonstrálható ötletekkel, belföldi és külföldi példákkal. Könnyen tudunk Neked segítséget nyújtani azzal, hogy készítünk számodra egy megjelenési stratégiát, amiben minden termékre találsz ötleteket, hogy milyen fotót érdemes készítened, vagy mit mondj el róla egy videóban, stb.

Ezzel pedig megspóroljuk a kreatív gondolkodás idejét számodra és a kezed alá tudunk dolgozni. Az alábbiakban találod ezeket az ötleteinket.

A poszthoz elhelyezett linkre rákattintanak, és automatikusan a webshop pénztár felületére viszi Őket. Ezzel létrejöhet a vásárlás, amely megjelenik az applikációdban és láthatod a vásárlásból elért forgalmat és az abból származó bevételed pontos összegét is.

Ha azt szeretnéd, hogy 24 óra múlva is történjenek arra az ajánlott termékre vásárlások, akkor 2 opciót mindenképp javaslunk:

  • hozz létre highlight ikont, és mentsd oda 24 órát követően (döntsd el, hogy milyen gyűjtőnevet adsz neki, pl Webshop)
  • készíthetsz másik, új posztot, más nézőpontból, így újra felkeltheted a hezitálók figyelmét

A létrehozott egyedi linkek pont úgy működnek, mint egy webshop pénztár funkciója. Ha a követők számára később elérhető a link, amivel vásárolni tudnak, akkor nem csak új, hanem visszatérő vásárlót érhetsz el, amellyel növeled és stabilizálod is egyben a forgalmad. Így egyszer dolgoztál egy jó poszton, de az utána végtelenségig, amíg látják, elérik az emberek, vásárlást hoz Neked.

A videó tartalmakban ne ragadjunk le annál, hogy csak használat közben, vagy ha Te is látszol a videóban, posztban. 

Azt tapasztaltuk, hogy a spontán videók Pl: megmutatni, hogy hol tartod a terméket a fürdőszobában, vagy a kezedben bekapcsolva, vagy mozgatva a terméket a következő 5 lépés minden egyes termék esetében pár perc alatt tökéletes segítség lehet:

  • a probléma bemutatása, amivel tudnak azonosulni a követők, esetleg őket is érinti (minden termékeket tudósok fejlesztettek)
  • a saját sztorid, amivel esetleg bemutatod, hogy erre Te is megoldást kerestél
  • a megoldás, megmutatod a terméket, mesélsz róla pár kiemelt fontosságú dolgot
  • az érdeklődés felkeltése, amikor elmondod, hogy tudsz nekik segíteni, hogy kedvezménnyel és ingyenes szállítással hozzájussanak
  • végül megemlíted a linked, hogy hol érhető el a termék

Ezt az 5 lépést bármilyen termék kapcsán golyóálló megoldásnak tapasztaltuk.

PÉNZ

Mennyit kereshetsz?

Magyarországon ez teljesen új, és kiaknázatlan modern, a linkre épülő megoldás. Tulajdonképpen a linkekkel egy azonnali WEBSHOP-ot épít fel mögéd, és ennek forgalmát azonnal láthatod, ezért mi is fontosnak tartjuk, hogy beszéljünk a pénzről is.



Legutóbb már megnézted a kompenzációs tervet, de azóta a cégtől is több információt megtudtunk, jóval egyszerűbb lett mára a projekt és nem kell regisztráljon senki!
Újra rögzítettem Neked, kattints a 21 perces videóra, ahol bemutatom Neked a kifizetési rendszert:

TEHÁT

Amikor minden kezd világos lenni...

A kérdéseid megválaszoltam a fentiekben? A Kompenzációs terv is világos? Akkor már célegyenesben vagy! 

Már csak ki kell választani melyik termék lesz az első, amivel elkezded.

Összegyűjtöttem a termékekhez néhány poszt ötletet, ezek segítségével könnyen elkészítheted a saját posztokat. Egy biztos – amit az angol lánynál is láttunk -, igyekezett egy terméket több oldalról is megmutatni, és több módszert használt.

Ne feledd, nincs kockázat, nulla a rizikó! És itt vagyok melletted. Ezt együtt csináljuk meg!

EZEK A TE TERMÉKEID:

Arctisztító Hidratáló Hajápoló Testvaj Babafürdető

Összegyűjtöttünk néhány olyan ötletet, ami segíthet minőségi tartalmakat kitalálni a posztjaidhoz,
és úgy pozícionálja a kiválasztott terméket, hogy az megfelelő számú érdeklődőt és vásárlót hozzon.
A termékeket bővebben bemutatom, leírásokkal, videókkal és előtte/utána fotókkal is.

ageLOC arctisztítás

LumiSpa bőrápolási szett

Normál/vegyes bőrre

82 219 Ft

61 644 Ft

Nutricentials

MOISTURISE ME

intenzív hidratálókrém​

14 969 Ft

11 227 Ft

Hajápolás

Renu Hair Mask

Hajpakolás

10 130 Ft

7 598 Ft

EPOCH

Baobab Body Butter

Testvaj

11 923 Ft

8 942 Ft

EPOCH

Baby Hibiscus Hair and Body Wash

Sampon és tusfűrdő hibiszkusszal, Gyermekeknek

7 600 Ft

5 700 Ft

Nu generation

Kerested, de nem találod?!

Ha szeretnél még több terméket megismerni, kattints az online katalógus gombra. Ha megtaláltad a katalógusban, de többet szeretnél megtudni, akkor kattints a webshop gombra, ahol még több információt megtudhatsz róla.