HELLO!

GYORSÍTÓSÁV

Top20 termék, amivel érdemes elkezdeni

Mivel előfordulhatnak időszakosan olyan megbízásaid, amelyek kizárólagosságot kérnek, ezért hogy azokkal ne ütközzünk,
válassz 4-5 olyan terméket az alábbi listából, amely most kivitelezhető, és legalább elindulhatunk velük.
Összesen 200 termék közül ez csak a tizede, tehát ha nem találtál az induláshoz elegendő terméket, kérlek jelezd, és összeállítunk egy új listát.

Először is bizonyosodj meg arról, hogy rendelkezel már a megfelelő ingyenes applikációddal, amellyel minden termékhez egyedi és saját linket fogunk tudni generálni neked. Ezek lesznek azok a linkek, amelyeket a posztok alá elhelyezhetsz, és az érdeklődő követőidet kiszolgálja a vásárlások során.

Másrészt ez az applikáció mutatja percre pontosan a vásárlásokból generált forgalmat és a bevételed alakulását is.

A követőid különböző célcsoportokat foglalnak magukba. Éppen ezért javasoljuk úgy a pozícionálást, hogy a figyelmükbe ajánlott termékek között legyen:

  • olcsó, könnyen elérhető pár ezer Ft-os, amit bárki megengedhet magának
  • valamint közepes árfekvésű, és itt az adható 25%-os kedvezmény nagyon vonzó lesz
  • és prémium kategória pedig tükrözi a minőséget, de simán megugorja a magasabb elvárást 

Ez önmagában már 3 termék. Ha ennyivel rendelkezel, már elég ahhoz, hogy leteszteld a projekt működését. Például elsőre olyan terméket javasolnánk bemutatni, amely korra, és nemre való tekintet nélkül, mindenkit érint.

Minden termék rendelkezik hivatalos Termékinformációs  (PIP = Product Information Page) leírással PDF formátumban. Ezt biztosítjuk a számodra. Ebben benne vannak a legjobb kifejezések, a tudományos bizonyítékok, a termékösszetevők részletesen, és ami a legfontosabb, hogy  mik a főbb jellemzői, pozitív hatásai a terméknek. Ha ezeket megemlítjük egy posztban, videóban szinte kész is van a reklám.

Ezenkívül a legtöbb termékről rendelkezünk videókkal, egyszerűen demonstrálható ötletekkel, külföldi példákkal. Ha már tudjuk mely termékeket választottad, akkor könnyebben tudunk Neked segítséget nyújtani azzal, hogy készítünk számodra egy stratégiát, amiben találsz ötleteket, hogy milyen fotót érdemes készítened, vagy mit mondj el róla egy videóban, stb.

A poszthoz elhelyezett linkre rákattintanak, és automatikusan a webshop pénztár felületére viszi Őket. Ezzel létrejöhet a vásárlás, amely megjelenik az applikációdban és láthatod a vásárlásból elért forgalmat és az abból származó bevételed pontos összegét is.

Ha azt szeretnéd, hogy 24 óra múlva is történjenek arra az ajánlott termékre vásárlások, akkor 2 opciót mindenképp javaslunk:

  • hozz létre highlight ikont, és mentsd oda 24 órát követően
  • készíthetsz másik, új posztot, más nézőpontból

A létrehozott egyedi linkek pont úgy működnek, mint egy webshop pénztár funkciója. Ha elérhető számukra a link, amivel vásárolni tudnak, akkor nem csak új, hanem visszatérő vásárlót érhetsz el, amellyel növeled és stabilizálod is egyben a forgalmad.

Azt tapasztaltuk, hogy a következő 5 lépés minden egyes termék esetében pár perc alatt tökéletes segítség lehet:

  • a probléma bemutatása, amivel tudnak azonosulni a követők, esetleg őket is érinti (minden termékeket tudósok fejlesztettek)
  • a saját sztorid, amivel esetleg bemutatod, hogy erre Te is megoldást kerestél
  • a megoldás, megmutatod a terméket, mesélsz róla pár kiemelt fontosságú dolgot
  • az érdeklődés felkeltése, amikor elmondod, hogy tudsz nekik segíteni, hogy kedvezménnyel és ingyenes szállítással hozzájussanak
  • végül megemlíted a linked, hogy hol érhető el a termék

Ezt az 5 lépést bármilyen termék kapcsán golyóálló megoldásnak tapasztaltuk.

Story

Mennyit kereshetsz?

Mivel itthon, Magyarországon teljesen új, kiaknázatlan ez a modern megoldás, amely tulajdonképp egy azonnali WEBSHOP-ot épít fel mögéd, és a posztjaid eredményéből ennek forgalmát azonnal láthatod, mi is fontosnak tartjuk, hogy a pénzről is beszéljünk.

Többek közt, egy új angol blogger partnerünk, 200K követővel, lakberendezési profillal úgy döntött kipróbálja a termékeinket. Meghozta ezt a döntést, és néhány nap után kitette az első bejegyzését. Januárban - amikor a legtöbben azt állítják megáll minden -CSAK (!) a sztorijában tette közé a bejegyzéseket 2 naponta arról, hogy miket használt és tapasztalt. A követői számára pedig elhelyezte a vásárlási linket. Több, mint 18,5 millió Ft-ot fizettünk ki a munkájáért. Ezt a következő hónapban megismételte. Ugye már nem kérdés, hogy mennyivel többet ajánlunk ezzel a projekttel....

Ha részletesen szeretnéd tudni, hogy milyen hamar berobbanhat ugyanez a siker a Te munkáddal is,
akkor kattints a 21 perces videóra, ahol bemutatom Neked a kifizetési rendszert:

TEHÁT

Amikor minden kezd világos lenni...

A kérdéseid megválaszoltam a fentiekben? A Kompenzációs terv is világos? Akkor már célegyenesben vagy! 

Már csak ki kell választani azt a néhány terméket, amivel kipróbálnád, és megmérnéd a követőid vásárló erejét.

Az alábbiakban összegyűjtöttem a 200 termékünkből azt a TOP20-at, amiből bőven találsz 4-5 olyan terméket, amivel elleszünk a legelején, hogy kitapasztaljuk mekkora marketingre van szükség a sikerhez.

Ne feledd, nincs kockázat, nulla a rizikó! És itt vagyok melletted. Ezt együtt csináljuk meg!

ELSŐ LÉPÉSEK

Az első 3 befutó

Ezek voltak az angol influencer TOP3 termékei. Természetesen eltérhetsz ezektől, és mi segítünk olyan minőségi tartalmakat kitalálni,
ami úgy pozícionálja a kiválasztott terméket, hogy az megfelelő számú érdeklődőt és vásárlót hozzon.
Ezt a 3 terméket bővebben bemutatom, videókkal és előtte/utána fotókkal is.

Kedvező ár/érték

kategóriában
Fogfehérítő fogkrém AP24
  • Fehéríti a fogakat
  • Eltávolítja a lepedéket
  • Megelőzi a fogszuvasodást
  • Vaníliás-mentás íz
- 25% kedvezmény

Prémium

kategóriában
Arctisztító készülék LUMISPA
  • Tölthető, és vízálló arctisztító készülék
  • Új szintre emeli az arctisztítási napi rutinodat az otthonod kényelmében
  • Eltávolítja a piszkot, a szennyeződéseket, a zsírt és a sminket
  • Alapos tisztaság, apróbb pórusméret
  • Fokozott ragyogás, láthatóan frissebb arcbőr
- 25% kedvezmény

Közép ár/érték

kategóriában
Iszapos arcpakolás EPOCH
  • Több mint 50 jótékony ásványi anyaggal és nyomelemmel tölti fel az arcot
  • Finom szemcsés agyag, amely magába szívja a szennyeződéseket és a felesleges olajat
  • Tengeri növényeket tartalmazó, revitalizáló, mélytisztító maszk, amely eltávolítja a szennyeződéseket a bőr mélyrétegeiből
- 25% kedvezmény

NÉZZÜK MEG MI VAN MÉG!

Válaszd ki és írd össze a saját listád és küldd el nekem, kíváncsi vagyok rá.

Ez a teszt segít Neked megtalálni a bőrtípusodnak megfelelő arctisztítót, hogy kiváló LumiSpa élményben legyen részed.

Hajápolás

Renu Hair Mask

Hajpakolás

9 602 Ft

7 202 Ft

EPOCH

Sole Solution

Lábfejápoló krém és sarokpuhító

8 708 Ft

6 531 Ft

Testápolás, fűrdés

Hand Lotion

Hidratáló kézkrém

4 695 Ft

3 521 Ft

Nutricentials

MOISTURISE ME Intense Hydrate Cream

intenzív hidratálókrém​

14 969 Ft

11 227 Ft

Nutricentials

CELLTREX Always Right Recovery Fluid

regeneráló szérum​

18 139 Ft

13 604 Ft

Nutricentials

DAY AWAY Micellar Beauty Water

micellás szépítő víz​

10 659 Ft

7 994 Ft

Tru Face

Line Corrector

Ránctalanító és hidratáló krém

18 351 Ft

13 763 Ft

Galvanic SPA

Dermatic Effects

Testfeszesítő testápoló

18 973 Ft

14 230 Ft

Nutricentials

BRIGHTER DAY Exfoliant Scrub

 mélytisztító bőrradír​

7 869Ft

5 202 Ft

PHARMANEX - ÉTRENDKIEGÉSZÍTŐ

Tegreen (30 kapszula)

Zöldtea kapszula

10 233 Ft

8 186 Ft

PHARMANEX - ÉTRENDKIEGÉSZÍTŐ

Eye Formula

A látásod támogatója

11 949 Ft

9 559 Ft

TR90

V-Shake – Vanilla Vegan Protein

Vanília ízű vegán fehérjeturmix

14 969 Ft

11 975 Ft

NUTRIOL

Eyelash Treatment

Szempilla erősítő és kondícionáló gél

10 692 Ft

8 019 Ft

EPOCH

Baobab Body Butter

Testvaj

11 923 Ft

8 942 Ft

Sunright

Insta Glow Gel

Színezett önbarnító gél

11 252 Ft

8 439 Ft

Hajápolás

Nutriol Sampon

Fejbőr- és hajápoló sampon

14 719 Ft

11 039 Ft

Körömápolás

Dr. Dana Nail Renewal System

Körömápolási rendszer

12 093 Ft

9 070 Ft

Nu generation

Kerested, de nem találod?!

Ha szeretnél még több terméket megismerni, kattints az online katalógus gombra. Ha megtaláltad a katalógusban, de többet szeretnél megtudni, akkor kattints a webshop gombra, ahol még több információt megtudhatsz róla.